Ons onderwijs

Home » Ons onderwijs

Day a Week School (DWS) heeft als hoofddoelstelling dat leerlingen met een sterk analytisch en creatief denkvermogen zelfvertrouwen, motivatie en plezier in actief (samen) leren optimaal ontwikkelen.

Day a Week School is alleen toegankelijk voor leerlingen van deelnemende scholen. Met behulp van onze eigen ontwikkelde identificatieprocedure helpen wij de scholen jaarlijks om de juiste leerlingen te selecteren.

De ontwikkeling van het lesprogramma is in een doorlopende lijn binnen het Day a Week School-onderwijsprogramma aanwezig.

Wekelijks werken onze leerlingen projectmatig en themagericht aan hun activiteiten.

Onze leerlingen komen van deelnemende scholen wekelijks samen in hun Day a Week School groep. Zij zitten met verschillende leeftijden bij elkaar in de klas. Deze leeftijden variëren van 7 t/m 11 jaar.

Bekijk hier onze video