Vriendenstichting

Home » Vriendenstichting

Over de Stichting ‘Vrienden van DWS’

DWS biedt een unieke onderwijservaring door één dag in de week te focussen op het stimuleren van de ontwikkeling van cognitieve talenten bij leerlingen met een sterk analytisch en creatief denkvermogen. Het is de plek waar nieuwsgierige geesten worden uitgedaagd, waar ontwikkelingsgelijken samenkomen, en waar leerlingen met een onbegrensde dorst naar kennis gedijen.

Wat doen wij?

Als Vriendenstichting DWS omarmen we dit gedachtegoed. Onze missie is ouderbetrokkenheid vergroten en kennis verbreden. We organiseren boeiende lezingen, workshops, en bijeenkomsten met experts om ouders te informeren, te inspireren en te ondersteunen in de opvoeding van hun hoogbegaafde kinderen.

Wij zijn een bestuur bestaande uit vijf enthousiaste leden van ouders van DWS kinderen: Ger Fehrenbach, Roderick Weerman, Marloes de Haas, Henk Kroezen, en Jerome Scheltens.

Vrijwillige Ouderbijdrage

Steun onze missie door een vrijwillige ouderbijdrage van €50,- te schenken. Elke bedrage, hoger of lager, wordt gewaardeerd. Maak jouw gift over naar NL47 TRIO 025 444 3869 t.n.v. Stichting Vrienden van de Day a Week School Amsterdam. Of scan de QR-code voor eenvoudige betaling.

Klik op deze link of scan de QR-code hier voor betaallink met zelf in te vullen bedrag:

Voor meer inzicht in de besteding van de ouderbijdrage, download onze Financiën 2023.

Contact

Wil jij deel uitmaken van het bestuur, heb je ideeën, of wil jij je op een andere manier inzetten?
Neem contact op per email: vrienden@dayaweekschool.nl

Gegevens

IBAN: NL47TRIO0254443869 van de Triodosbank, t.n.v. “Stichting Vrienden Day a Week School Amsterdam”
KvK nummer: 53912411