Hierbij kunt u verlof aanvragen bij Day a Week School

Wij gaan er in principe vanuit dat de leerling alle 30 DWS-dagen aanwezig is. Het kan voorkomen dat er op de thuisschool iets gebeurt, waar uw kind/leerling graag bij aanwezig wil zijn, zoals een schaatsuitje of een tentoonstelling. Ook in deze gevallen verwachten wij de leerling gewoon op DWS. 24 In heel speciale gevallen kunnen wij hierop een uitzondering maken, zoals bij een schoolreisje of een uitvaart. Het verlofformulier kan zowel door een ouder als door iemand van school worden ingevuld. Als het formulier niet is ingevuld, verwachten wij het kind op Day a Week School.

Daarbij dient het volgende in acht te worden genomen:

1) Verlof wordt alleen gegeven als daarvoor toestemming is gegeven door de directeur van de thuisschool

2) Zowel de ouders áls de thuisleerkracht én IB-er moeten achter het verlof staan

3) De verlofaanvraag dient minimaal een week van tevoren te worden ingediend via het verzuimformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Naam leerling*
MM slash DD slash JJJJ
Toestemming*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.